Halt och lytt igen :(

Fredagsmorse, när jag vaknade i husvagnen, så var åter mitt vänstra knä stort som en fotboll och värkte djuriskt. Så har jag haltat fram med hopbiten mun för att inte jämra mig hela tiden. Det gör verkligen sjukt ont och inget hjälper. Att sätta sig eller resa sig är värst.
Hur som bildkavalkaden fortsätter:
 
 
Här satt jag skönt, i Josses och Roberts söta lilla pergola.
 
 
Och läste med tårar rinnande den här boken.
 
 
Blev dock avbruten av kärt besök och då blev det shopping istället. Det här kära paret skall på bröllop i morgon och behövde lite snyggkläder trots att de är söta ändå:)
 
 
Vackra Josefine blev ännu vackrare i sin nya fräscha sommarklänning och ihopp med jättepaprikor ännu finare :)
 
Kolla in de supersnygga dynorna!
 
 
Joy behövde haklapp.
 
 
Det här vackra betongfatet har Josse gjort och fler därtill.
 
 
Skulle behöva vidvinkelkamera :) Här ser ni Roberts söta syster med sina söta barn, så Josse och Stefan.
 
 
Här syns nästan alla :(
 
 
Här en en som inte kom med :)
 
 
Ock så de sista två som inte kommit med.
 
 
Här är åskådarna. Ida försöker förgöra oss med sina ögon, Emil bara har det skönt.
 
Dagen efter for vi på bonnamarknad och så skildes vi tyvärr :(
 
Här skils vi åt.
 
Tur att jag inte klarar att sitta på huk :)
Det kära värdfolket får jag visa mer av nästa gång - för de vara ganska mycket på språng de här dagarna.
 
Men jag måste ju visa vad vi hittade för fint på Öland!
 
 
En jättefin pall, två ljusstakar med prismor (som jag hade för avsikt att slakta-men får inte det för kära maken :(
Mängder med spetsar och små spetsdukar, självklart en korg, två små söta svarta örhängen, i tovad ull med små pärlor i. 
Ljuset + några lådor till kommer från Liljeholmens givetvis. Vi försåg oss ju nu, det levande ljusets halvår har ju nyss startat, tyvärr.
Men efter en så här underbar sommar så ska vi verkligen inte klaga. Dessutom är ju inte sommaren alls slut än :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joysan

Tack fina mamma <3. Ja, jag gillar verkligen klänningen och blommorna 😊. Matchade med lila nagellack också 😊. Ja, det är verkligen tur att ha en mamma som fotar mycket, hihi.

2013-07-21 @ 13:04:11
URL: http://lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0