Några helt underbara dagar :)

Tack Suz och Robin för era kommentarer. Suz! Jag tycker också jättemycket om den bilden, har aldrig sett den förr men är så glad att jag fick den :). Robin! Ja, huset är trevligt fullt för det mesta och vi har mycket kul att göra. Men vi saknar släktens allra minsta :), längtar så efter att få hålla henne i famnen.
Kramas har vi gjort mycket det senaste dygnet.
Käre sonen kom hem sin fina-fina Henrietta och vi hade en fin eftermiddag. Jag vet att jag tog kort, men var är dom?  Så kom Rasmus och vi fortsatte prata, käkade grillspett och fortsatte prata. Mitt i pratet kom fyra underbara till!
 
 
 
 
Underbara människor: Stefan, Joy, Magnus och Susanna. Tack för att ni kom och förgyllde vår vardag och dessutom förhöjde vår tro på mänskligheten.
Nästan :)
Love you Joy, och du är så ärlig och trogen. Tack. Stort tack.
(din fina scarves är kvar i badrummet m m), m m), älskar dig ändå såsom jag älskar din underbara syskon och syskonbarn, partner m m. Det är superhärligt att ha en så stor, så fin familj- men det är lite farligt för man kan glömma och missa utan att alls mena något illa. Det är ju så: kärlek gäller ju inte varken det yttre eller det inre, älskar gör man ju TROTS det :)
Det är den 4:e juli idag, sommaren är på full gång och jag vill så himla gärna vara med och njuta. Och vara tacksam för allt jag fått och får känna. God natt, sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0