regnig söndagkväll!

 
Underbara Signe med morfar! Jag har aldrig haft turen att träffa morfar men måste nu gratulera honom till det vackra barnbarnet :)
För övrigt så har dagen inte varit regnig hela dagen.
Morgonen var helt underbar och när käre maken åkte för att plocka frukostäggen ur redet så trampade jag loss på den stationerade cykeln. 10 minuter, 3 km, bra flås. Mycket bättre än för några veckor sedan. Därefter så slängde jag mig i bassängen :) Kan inte påstå att det var varmt, däremot skönt!
Frukost fick intagas utanför altanen, det kändes inte frestande med en frukostemperatur på 28+.
Så kom Jenny, Jocke och Zita :) En stannade kvar, två åkte till Skövde! Gissa vem som stannade?
Återkommer med bilder, måste se rapport nu.
 
 
Äggen från redet till spillkum och in i skafferiet :)
 
Och pappa är med :)
 
 
Underbar frukost efter träning och bad :)
 
 
vår första skörd, smakade himmelskt i en sallad med vanlig fransk dressing.
Ha det bra, god natt och sov gott<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktiga ni är med träning och egenodlat 😊. Puss

2013-07-29 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0