Sommartid, aha!

Jag minns inte precis vem som skrivit den här men jag tror det är Per Gessle/ Gyllene tider. 
Är tyvärr inte så bra på dom, inget ont sagt om dom, men tilltalar inte mig INUTI. :)
 
Men jag njuter av värmen, av allt otroligt trevligt sällskap, av alla vackra blommor och att vi den här sommaren orkar lite mer och gör lite mer än de två,tre,fyra senaste.
 
Längtar så klart, det är numera en vardaglig företeelse; har så många kära, har så många barn, har så många barnbarn, har så många vänner, har så många intressanta och spännande människor som jag skulle vilja prata mer med- men mest längtar jag efter min lilla Signe. Mitt allra allra första barnbarnsbarn! Dessutom Robins och hans kära Hannas första barn. Jag glädjer mig så otroligt och längtar.
 
Joy, Stefan, Susanna och Magnus! Snart landar ni i Turkiet och jag hoppas innerligt att ni får en genomhärlig vecka <3
 
Övriga nära och kära! Ha en riktigt bra semester/sommar och med det menar jag inte att ni reser/upplever och att ni har det så himla bra, skönt, roligt, vackert, underbart som ni förtjänar :)
 

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

vi längtar minst lika mkt:) vi siktar på att komma ner första veckan i augusti istället för juli:)

2013-07-06 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0