Livet är föränderligt :)

I går var jag på skiktröntgen av mina lungor. Något svar får jag ju inte förrän min lungläkare sett bilderna. Men på vägen hem hände något roligt: vår familjemobil ringde och en röst sa: Hej Siw, det är kusin Anita från Enköping! 
Jättekul att prata med henne och dessutom så har Anita med sin Lasse varit här hos oss idag! En genomtrevlig och gemytlig dag, mycket prat om släkt och gamla tider och kikande på kort. Dessutom hade hon med sig kort som hennes mamma Valborg hade haft i sina ägor och nu fick jag dom. Jag blev jätteglad, det var flera stycken som jag inte ens sett tidigare :) Och nu käre bror, nu önskar jag din sakkunniga hjälp att dela bilderna i tre delar :)
Några visar jag här:
 
Det här kortet har jag aldrig sett ens! Visst är det fint?
 
 
Kristoffer och Karolina! Dåligt tagen bild men kortet är jättefint och sitter i en söt ram.
 
 
Mamma som konfirmand och i ramen satt det ett kort min käre bror och mig.
 
Och det var många fler bilder av bl a min mormor och morfar och annan släkt på min mammas sida. Tack så innerligen  Lasse och Anita, nu kommer vi snart och hälsar på :)
 
 
 
 
 Och här är vi ungefär 69 år framåt i tiden :) Söta Signe har fått fin present av mormor o morfar. 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

söt du va som liten mormor:)

2013-06-27 @ 21:00:36
Postat av: Suz

Väldigt fin bild överst. De är fina alla men den var bäst :)

2013-07-04 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0