Loppis!

Idag har vi varit på den stora loppisen på Töreshov! Där kan man prata loppis med stort L. Jättekul även om vi kom sent och väl inte gjorde jättefynd. Jag är nöjd, fick tag på två ljusmanschetter med hängande prismor. Två prismor saknade och jag fick alltihop för det facila priset av 10 sek :)
 
Nu ska det spraymålas, sättas dit exv pärlor. Prismorna går åt på andra saker  :)
 
 
Inte så kul :( Har fått ullöss på min fina-fina oliv. Får försöka avlusa den.
 
 
så här fina blir pelargoner med bra jord :)
 
 
Dalior som jag fick av Jenna, Dinge och barnen på mors dag. (jag har spillt lite vatten på dem, annars växer de jättefint)
 
 
Och här växer det fullt med chilifrukter, plantan är från Söråsen lilla plantskola.
Ikväll blir det pizza från Amanda och lite yatsy med Yvonne :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0