1 maj 2013.

Underbart väder, förhoppningsfull framtid, många är ute och demonstrerar. Tyvärr inte jag, trots medicin så är jag inte bra. Valborgsmässoafton firade vi i alla fall med glam och galej. Våran vackra 16-åring fick mjukmat till sin stora glädje sedan har hon legat ute i solen och njutit. (Inte igår, men idag)
Varmt grattis till de 16, Valborg, hurra, hurra, hurra, hurra!
 
Snälla Majlis körde mig till vc på läkarbesök igår och dessutom hade hon bakat världens godaste hårda bröd till mig. Vänner är verkligen hårdvaluta. En varm och skön fika på deras vackra altan ingick i snäll-paketet :)
 
På kvällen firade vi Valborg med en ny liten medlem i gängkretsen :)
 
 
Minnie Magnusson, 6 år och grymt söt :)
Givetvis hade vi också en rolig kväll som vanligt-käre maken hade gjort underbart god kycklingfilé med kantareller och parmesanost. Eftersom vi också firade in vårt skafferi så fick vi lite skafferipresenter :) Tack så jättemycket! (Kommer senare på kort)
Nu är det trädgårdsdax!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym


hej
och tack för senast för en god och trevlig kväll som det alltid brukar vara hos er

din vän

2013-05-01 @ 18:54:34
Postat av: Robin

hurra hurra hurra hurra!

2013-05-01 @ 22:16:48
Postat av: Joysan

Grattis till finaste Valbrog och vilken liten sötnos till nytillskott i fam. Magnusson :-)

2013-05-02 @ 11:36:25
URL: http://lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0