Att äntligen, äntligen

kunna andas igen! Det är knappt jag vågar säga så, men nu har det varit superbra i flera dagar och då passar jag ju på att träna järnet :)
Förutom min fina familj så har jag ju också ett antal sådana här att glädjas åt:
        
Färska             rosenbukett                     pelargon        Ruthblomman                  påsk               myrchene       så sist men bäst
margueriter      på mors dag 2013         övervintrad    som blommar jämt          orchidé                                  mitt fina fina
 
olivträd som jag fick av Suz förra året och som har överlevt och växer så det knakar :)
Hoppas det gick bra med tåget Joy och att du får en bra dag i Malmö :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0