En helt otrolig 16 maj!

33+ på altanen, det var problem att vädra ut :) Växthuset fick jag öppna tvärdrag :) Men i övrigt en helt underbar dag. Och! Jag har mått så bra, kunnat andas, kunnat jobba obehindrat :) Det som störde idag var ju att vi inte kunde åka till Gullspång på loppisen, men Lilian fick inte ledigt och jag har ju trots att jag andats obehindrat haft problem att gå :(
I kväll har vi ätit ugnsbakad torsk med jättegod sås hos kära grannen Yvonne, det är exakt rätt längd för mig att gå :) Så har Jocke kommit hem och lämnat sin nyköpta båt här tillfälligt. Så kära vänner! Allt är under kontroll och ingen baby har visat sig än :)
 

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

det är så skönt att läsa din blogg mormor å hålla sig lite uppdaterad:)lovar att höra av mig direkt när bebisen berikar oss med sin närvaro;) krama morfar!

2013-05-17 @ 07:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0