En sådan jättefin bild idag

på Signe, mammas eller pappas knä (jag tror det var pappas) :)
Åh vad man längtar efter att få snusa på henne, höra henne andas, se henne leva<3 Nyfiken är jag också på vad som ska hända i livet med någon som får så otroligt mycket kärlek från alla håll och dessutom har så himla fina och ansvarstagande föräldrar? Jag hoppas att jag blir mycket gammal :)
Men det sista där är väl knappast troligt :) Idag har jag påbörjat pencillin mot borreliatecken. Dessutom fått ett frikort igen, på bara de sista 3 månaderna, det är väl i alla fall personligt rekord? Kärringgnäll :)
 
Det är väldigt varmt här, trots att det regnat mycket nu ett par dagar. Men i Norrland är det värre, undrar om de norrländska bergens gudinnan står och lipar åt dig Mimmi? (får väl tala om att jag skojar, för säkerhets skull :))
 
Vill också gärna tacka för goa kommentarer, Robin, Joy och kära vännen Lilian! Om ni bara visste hur himla glad man blir när det vimplas för kommentar :) Det är inte så att man vill hysta in beröm, snarare svar - alltså kommunikation! Icke att förglömma mina kära syskon, både bror och syster :)

Idag har vi varit på Ikea. Hade vi ens anat hur bra vädret skulle bli hade vi väl aldrig någonsin följt den plötsliga ideén om att åka till Ikea. För att köpa hjul- som alltså inte ens fanns där längre :( Men ok! Det är längesedan vi var där och både servetter och värmeljus börjar sina :) Sedan kunde vi också ta med oss en alldeles gratis tipsbroschyr om hur man fixar en smart klädkammare. Ja, just det! Klädkammare. Not walk in closet. Klädkammare, pytteliten, dåligt inredd men ack så himla användbar

Alltså. Nu blir jag så trött på min dator :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0