Gänget med svänget OCH vänskap

Yes, yes, yes!!!!! Jag lyckades sno bilden som jag tycker är så bra! Susanna, precis om jag föreställt mig, Mankan musikartist, som jag tänkt mig, Stefan jättegullig, inte helt n...r, men mysig och rolig. Kul att ses, kul att höras, glad över min dotter och hennes sambo, och deras roliga, begåvade vänner!!!!!
För övrigt har allt varit bra,bra, bra! Kort stund men förväntningar på längre stunder. Vi har hört er musik, vi hoppas på mer musikflöde i Kisäng :)
God natt, sov gott! Var lyckliga, vi har haft det roligt, mysigt och bra, vi kommer snart igen <3
Återkommer i morgon med mer bilder :)
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Roligt att se gänget å att dom verkar må gott å ni med förstås:) kram

2013-05-13 @ 15:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0