Det är så otroligt underbart att kunna njuta så

av musik, tex Svarta Silhuetter, sång av helt outstanding Sofia Pekkari och text av helt outstanding Björn Ulveus och så musiken av absolut helt outstanding Benny Andersson. Björn o Benny är ju ett gammalt gediget och bäst i världen-radarpar, man KAN helt enkelt inte tröttna på dem eller deras musik-som funnits i hela mitt liv och betytt så otroligt mycket :) Men Sofia Pekkari hade jag ju aldrig hört och hon är så fruktansvärt BRA!!
Jag är bara så glad att jag fått vara med!
Att jag sedan fått så mycket mer att glädjas åt, så många fler att älska är ju få förunnat! Ord räcker inte till, ord är för små.
 
Kärlek :)))
 
Jag har funderat så mycket över Signe och att hon berör så mycket och så djupt: nu tror jag att jag vet: Livsglädje!

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

även om hon ser glad ut så va inte hoppgungan så jätterolig men sån är hon ju av naturen. lite skeptisk i början men sen är det bra nog roligt haha vi ska träna lite mera med hoppgungan ikväll:)

2013-11-10 @ 10:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0