Snälla, snälla!

https://www.facebook.com/UNICEF-Sverige?hc_location=stream Fortsätt skänka, det strömmar till allt fler döda och skadade och jag är rädd för att dödsiffrorna kommer att närma sig Thailand 2004 :(
Tack för kommentaren Joy!
Jo, det är jätteskönt att ha fått ned de där träden, dessutom har de börjat rensa på baksidan så nu ser vi att vi har grannar :)
Idag har det varit syrum och tvättstuga som gällt. Dessutom försöker vi bringa vinterordning på alla husvagnsgrejor. Vill inte ha för mycket i husvagnen, här är det absolut inte mussäkert någonstans trots tre glada katter.
Färdigsjukan håller på för fullt och även en del nytt produceras :) Jag ska visa lite bilder när bordet är fullt.
 
 
Missade absolut inte att det var Fars dag i söndags, tänker ju på både honom och mamma varje dag även om saknaden dämpat ned sig en aning på alla dessa år och jag hade ju skrivit tidigare om honom. Men jag missade årets bild så då tar vi den här när pappa och min älsklingsfarbror sitter och diskuterar. Grillgallret i gräset tyder på att de tänt grillen och platsen är vår älskad ö, Gröna Skär. Och jag skulle tro att det är midsommar :)
 
Idag har vi ringt och bjudit in Rolf och Asta på den utlottade julmiddagen :) Lördagen den 30 november, dagen före första advent.
 
 

Kommentarer
Postat av: Broder ove

Nej. Pappa och Gunnar sitter i vårat älskade Hultsjön
Den 7/6 1988 dagen före farbror Martins begravning

2013-11-12 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0