Höstrensning och fönsterputs :)

Jag tycker det känns så bra med höststädning och lite röj! Nästan lika bra som vårstädning, nej, nej, såklart att jag bara skojar! 
Sonen har varit hemma en sväng i kväll, de håller ju på att få tillökning i familjen; den förstfödde ska få heta Elvis och nästa är inte riktigt bestämd än. Sonkvinnan är som vanligt ute på politiskt galej, hon är duktig hon :)
Här i stöva (märker ni att jag läser Dan Korn ?) blir det en tv-kväll. Jag hade svurit på att inte titta på tv4 i onödan och absolut inte Äntligen hemma. Jag är ganska trött på det och trött på trender, men ikväll var det en massa fakta om nässlor och det kan jag absolut inte avvara :), har ju slarvat bort varenda artikel jag läst om nässlor!
 
En liten reflektion: yttrandefrihet gäller för alla, det är nämligen en grundlag. Att dela en artikel på Facebook är inte riktigt samma sak, dessutom gäller ju tyvärr yttrandefriheten även för de som inte har samma åsikt som en själv :)
 
Förlåt, jag måste bara hålla ordning för mig själv.
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0