Återigen sommar!!!!

Käre maken har haft fullt upp med att få stifttanden på plats igen samt besikta husvagnen. Utöver det har han annonserat om att han undanber sig gratulationer på 60-årsdagen. Så har han också långkokat på vedspisen med bistånd av mig (jag har passat maten och spisen när han varit iväg). Själv har jag tvättat en hel massa, bytt lakan i våra sängar, strukit en väldig massa samt dragit lakan och laddat mangeln. Jag förstår inte hur mycket det kan vara att göra i ett hushåll på två personer? Det måste helt enkelt bero på att vi är mycket långsammare nu och har mindre ork :(
 
 
Minnen från förr, både farfar och morfar finns inte längre kvar. Lite roligt att se rummet också, det är inte minsta likt som det ser ut idag.
 

Kommentarer
Postat av: lilian


hej!
precis så säger vi med två pers och ändå mycket tvätt och mycket disk blir det och sen vad man skitar ner överallt då! golven ser aldrig rena ut!skulle behöva några extra nävar ibland
din vän

2013-09-17 @ 17:45:31
Postat av: Anonym

Fina farsgubbar 😊. Hihi. Åååh! Jag kommer ihåg den soffan från samma dag när Roger berättade att han skulle flytta hemifrån och jag trodde att jag aldrig mer skulle få träffa honom, haha. Hörs i morgon! Puss

2013-09-17 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0