En helt underbar måndagkväll i september!

 Jag suger på helgen, om och om igen! Älskade barn, älskade barnbarn, älskade hela familjen inklusive syster-bror och syskonbarn, svåger (ett speciellt tack för lingon, blodpudding m m) och egentligen ingen nämnd och ingen glömd.
Men!!!
Jag är så glad över mina barn, min Etta, min Tvåa, min Trea , min Fyra och min Femma! Ni är så underbara och jag är så ödmjukt tacksam-----
Och stolt! Jag fattar ju ändå någonstans i mitt dolda inre att jag faktiskt ibland lyckats! 
 
Ikväll har vi fikat med Rolf och Asta, En jättetrevlig fikastund och vi ser framemot Julmiddag 2013 tillsammans med våra älskade Arbråbor!
 
Jag vill inte framhålla någon för alla har gjort så starkt intryck: Om jag får säga som Gry Forsell i Körslaget:
Dessa körer går vidare- utan rangordning:
Alla mina älskade barn!!! Med självvalda men älskade partner/äkta män/flickvän/pojkvän eller något annat----
Alla mina ä'lskade barnbarn med självvalda, bortvalda ---- nu blev det liksom lite svårt ---- älskat barnbarnsbarn!
Mina älskade syskon med partner, barn med partner samt givetvis barnbarn :))
 
Alla har gjort ett bestående intryck och som jag är så glad över: mest lycklig över min Egon  och allas Egon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0