Team Elisa!!!!

Så klart att man röstar på dem och roligt att de finns med och sätter Töreboda på kartan. Men! Som Tony säger: och som Jenny också sagt ikväll: Höj ribban team Elisa, ni var inte färgstarkast och bäst ikväll. Bra räcker inte, det måste vara bäst!
Enligt min (inte så bra) musikaliska ådra så var faktiskt Sonja Aldéns kör den bästa och på andra plats kom alltså Rickard Söderberg. Därefter var det ganska blekt faktiskt. Kanske kör Weise var en av de bättre.
För övrigt vill jag säga ett stort grattis till Mariestad!!! Ni hade full fart på festivalen Speed Art Designe och det är faktiskt jättekul för Mariestad behöver ställa sig upp. Få slut på gnället, få fart på affärerna och göra något bra av en stad som ändå har så mycket gratis!!!!
Vi har haft en bra kväll, helt underbart väder + 27 på altanen när vi åt middag: grillad kycklingfilé med bönmos!!! Jättegott! Yvonne har tillbringat kvällen med oss, men tyvärr vann käre maken Yatsyn. Därefter har det ju varit tv. Och det vill jag klart säga: fy för den lede för tv4! Fy f...n för all tråkig reklam, alltså det gick så långt att jag t o m undrar: är det värt Körslaget? att tvinga sig se på tv4?
 

Kommentarer
Postat av: Prinsessorna på Bellevue

Kollade bara med ett getöga igår, så jag kan inte säga så mycket! Reklam är så trist och tusen, tusen tack för din rara kommentar!

Kraam
Petronella

2013-09-08 @ 08:24:23
URL: http://prinsessornapabellevue.blospot.se
Postat av: Anonym

Hihi! Vi hade exakt samma favoritkörer i exakt samma ordning och exakt samma tänk om Elisas kör! Jag tror att vi är släkt och tänker likasamma ;). Puss

2013-09-08 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0