Äntligen åkte Patrick Sjöberg ut!!!

ur Let´s dance! Alltså jag har inget, absolut inget emot Patrick Sjöberg-snarare tvärtom   Men!  Han kan faktiskt inte alls dansa. Och det är väl inget man måste kunna. Men det är ett MÅSTE om man ska tävla i det. Så det känns helt riktigt om än sent: att han åkte ut. 
Det finns en annan sak jag undrar lite över. Benjamin Wahlgren. Som dansar som en gud-han är ju medfödd proffsdansare- ändå är det många som har synpunkter (negativa) på honom? Och det är väldigt många som har negativa synpunkter på hela familjen Wahlgren! Varför? Jag fattar liksom inte poängen; är man en sämre människa därför att man har Pernilla Wahlgren som mamma och Christina Schollin/Wahlgren som mormor eller? Sådana saker tror jag faktiskt inte på, det är vad jag kallar svensk avundsjuka.
Nu ska jag gå och lägga mig, troligen fortsätta med min braiga bok (Elisabeth Nemerth) tror jag författarinnan heter? I vilket fall som helst så är hon superbra!

Kommentarer
Postat av: Robin

Är inget stort fan av let´s dance men, när man kollar så ser patrick sjöberg helt å totalt felplacerad ut hela tiden. kramkram

Svar: Jo men visst!
Siw Gustavsson

2014-04-26 @ 08:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0