En härlig kväll efter en härlig dag!

Men man blir rejält trött av sol, värme och frisk luft kombinerat med grovjobb. Roligt men tufft!
 
 
Den här skönheten har jag inte visat förut! En äkta Citron som jag fick på Långfredagen av Josefine och Robert! Gissa hur glad jag blev på en 10-gradig skala ????? Nu står den ute på altanen, omskött som ett dibarn och har börjat växa rejält. Trivs förmodligen ihop med den vackra oliven jag fick av min Suz mors dag för två år sedan. Så har jag fått ställa ut Helitropen med så tillsammans är det redan blomfyllt därute och luktar enastående gott! Tack än en gång, Josse och Robert! Och Suz har jag säkert tackat tio gånger :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0