Liiiiite mindre sur måndagkväll.

 Men inte mycket, tyvärr. Dock har solen visat sig, dock växer pelargonerna, dock har jag fått en ny vän på FB eller kanske gammal ska man säga, en barndomsvän: välkommen Edgar Vendler, vänner är alltid roligt.
Visst har jag hunnit mycket idag men tyvärr inte tillräckligt..... Och nu är jag supertrött trots en powernap...
God natt sov gott!
Ps
Innan jag gick till sängs bläddrade jag lite halvslött genom mina kära bloggvänner och!!
fick en väldigt sorgsen historia till hands. jag visste ju att hon hade det jobbigt minst sagt och att hon inte längre bloggade, men nu skrev hon och berättade att hela hennes liv var i krasch: hennes son dog i november och nu är det skilsmässa och allt vad det innebär...Mitt hjärta krampar, vet ju hur det känns även om man inte kan jämföra....jag önskar verkligen att hon orkar och skulle så gärna vilja ge styrka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0