Måndag kväll och solen har kommit tillbaka!

Men bara nu sen eftermiddag och då blev det ju vedbacken så klart. Tidigare idag har det varit tvättstuga och enbart tvättstuga. Ligger efter en hel del p g a köket. Tack för alla fina kommentarer, vi är jätteglada för vårat fina kök :). Och helgen har också varit bra trots en fredagens alla tråkigheter :(  men vi kan starta med en bildkavalkad:
 
 
Här har Stefan gått in i väggen :) ---- håller åtminstone på att riva väggen. Samtliga övre bilder är från uppbyggnaden av nya butiken, vi håller tummarna, mycket jobb väntar :) 
 
 De här bilderna visar sann kärlek :) Stefan är älskad högt och rent av båda bröderna Söt Karlsson!
 
Ankomsten.
 
Gofika söndag eftermiddag vid Bråviken :)
 
Nu sparar jag resten av bilderna till någon annan gång. Vi har ju hunnit en hel del i helgen men mest har det varit umgänge. Och just nu surar jag för att jag blev så charmad av baby Timbaktu så jag glömde kameran :(
Kommer åter när jag slutat sura.
 

Kommentarer
Postat av: Robin

baby Timbaktu? vad har jag missat?=)

Svar: Du har inget missat Robin, det är bara jag som skojar. Joy o Stefans bästa vänner har en liten son på två månader och han har fått namnet Jason och är en mörkhårig och mörkögd liten skönhet. Därför kallar jag honom Timbaktu mellan varven :)
Siw Gustavsson

2014-04-08 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0