Vi sitter här nu, min katt o jag.....

Lördagen den 13 april 2014, jag är så glad över att min fina gamla katt är med mig och mår bättre än på hela vintern! Vi hann liksom aldrig ta det här otäcka, för dj......a beslutet, hon började må bättre och gör så än :) Och jag är lycklig var varje minut vi får tillsammans....jag vet ju att det ändå är på upphällningen :(
Ikväll har vi sett en film, "Återträffen",. Väldigt intressant, spännande, men!  Man satt hela tiden och väntade på ....ja, vadå? Kriget hade ju redan varit och någon förklaring fanns liksom inte? Jo, men så visst fattade jag den bakvända logiken och poängen, psykologi skulle det ju vara och var. Men! Blev det liksom rätsida, uppenbart och klart? Blev det liksom en känga till mobbare? Blev det en tankeställare till alla andra? Tänk att jag tror liksom inte på den effekten. Tyvärr tror jag inte på att du kan få ett bra arbete utfört därför att du klipper till arbetaren mitt i nyllet och talar om hur dålig han är?
God natt och sov gott!
 

Kommentarer
Postat av: Joysan

Den filmen såg vi också förra veckan! Jag fick exakt samma känsla! Det blev liksom...lite antiklimax. Nu ville man ju att mobbarna skulle stå till svars! Eller räckte det med att visa hur fega de är?! Eller var ALLT bara på låtsas? Ja...psykologi var det verkligen! Hörs sen! Puss

2014-04-13 @ 11:15:10
URL: http://lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0