Vill ge den allra bästa vännen Lilian

Och mannen Kjell så himla mycket stöd som går att få! Ni är så himla fina! Ni är så duktiga! Ni är så lojala! Ni är så ärliga, roliga och generösa! Ni är bäst! Just nu har ni så mycket ont, så mycket oroligheter .... jag fattar verkligen hur det känns: smärta, smärta, fan, fan: skam. Trots att man mycket väl vet att man inte rår för det som gör ont, det som hindrar när man vill jobba, vill göra sitt bästa ----men bara inte orkar :(
Glad, glad, glad över att ni är våra vänner och att ni är så generösa med ert liv, era barn och barnbarn :) Man känner att man får ta del och det glädjer mig så himla mycket!
Nu gör vi så här: vi tar en liten meating, gärna Valborgsmäss för då firar vi både våran Valborg 17 år och Våren 2014
och det finaste vi vet är att fira våren tillsammans med bästa vännerna <3
(och då kanske vi kan planera en liten resa till Visby?)
Jag har också pratat med min älskade Tvåa - hon lät glad när jag ringde - glad blir jag då -! Krama hela stora familjen från oss, ha det riktigt bra i Arjeplog (skulle så gärna vilja vara med där) längtar mycket efter gemenskap :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0