Någonting har hänt:)

Jag är vaken när alla andra sover!
Men det har ju också positiva effekter!
Nu är jag återigen först med att gratta någon :)
Och nu är det min egen älskade Jenna, en liten flicka som jag fick när hon var två år och som jag så tacksamt tog i min famn!
Här tar det emot, finns liksom inte ord för det här: att FÅ ett barn <3 Ja, många människor får barn. Många kvinnor blir gravida varje dag. Jag blev också gravid och jättelycklig! Fick ett barn, fick två barn, fick TRE friska fina härliga ungar! Lycka! 
Så blev jag återigen gravid. Med ett kärleksbarn. I ett nytt äktenskap för det andra hade tagit slut :(
Men livet ville inte mig så väl, jag födde en död son. Och det var faktiskt det värsta av hela sorgen och hela helvetet! Man föder inte död.
Det här var något som verkligen plågade nästan livet ur mig och jag kunde inte förstå VARFÖR? Vad fanns det för syfte?
Min kära make sa: vi kanske ska ta hand om de barn som redan finns och som ingen tar hand om?
Jag fann liksom ett nytt värde: jag kanske kunde hjälpa, kanske kunde ta hand om?
Och vi gjorde det
Vi fick barn! Vi fick barn att älska, barn att ta hand om och efter flera år och barn som var underbara  fick vi Jenna!
Vår egen älskade Jenna som bara var två små år och som vi fick lyckan att ta hand om <3 resten av livet förhoppningsfullt :)
Självklart så har det inte varit så glatt och harmoniskt som det låter här :( det har varit många tårar, tunga stunder och dumma tankar, men också så mycket glädje, så mycket kärlek!
Idag grattar vi dig, kära älskade Jenna och är så glada över att det var vi som fick dig! Precis som det var du som fick Mikaela och Enyo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0