Rimfrost..... tredje ljuset tänt ......pepparkaksbak

och trevliga kunder.
Kan inte bli så mycket bättre men! Jag saknar mina ungar, varenda en av dem :( Jul nu är inte en bråkdel av vad den varit förr när man hade sin älskade ungar runt benen :( Nu har jag i och för sig älskade kattor runt benen men tar inte bort saknaden.
I går när vi satt i bilen på väg hem så säger käre maken: Ja, nu har de snart uppe i luften alla de våra i Arbrå. Och då slog det mig som en bomb: tänk om något händer? tänk om? hur skulle man kunna överleva det? 
Men så klart att det inte kommer att hända, de kommer att få en underbar vecka till och med vädret kommer att vara med dem :)
Julafton 2010.
 
och 2011. Här är namnen på några vi längtar efter :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart ses vi 😊. Och tänk att ni kommer vara med på skorpans allra första jul...även om hon bor i magen 😊 <3

2014-12-14 @ 12:43:21
Postat av: Anonym

hej!
Det blir säkert en underbar resa för födelsedagbarnet med många härliga överraskningar
Tack för en liten mysstund igår !
din vän

2014-12-15 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0