Kl är åtta, söndag morgon den 16 februari.

Jag vill gärna börja den här dagen med att fira världens bästa Robert Norling <3 som fyller 30 år idag. Allt bra jag kan önska dig - önskar jag dig. Ha en riktigt bra dag, hoppas att festen blir underbar och när ni kommer ska vi ha fest igen även om det blir mycket jobb också. Nu hurrar käre maken och jag för dig och är väldigt tacksamma över att vi fått dig in i familjen <3
 
Här är den lycklige 30-åringen med sin vackra och lika lyckliga fästmö som har långt kvar till de 30 :)
 
Så återgår vi till 60-åringen som faktiskt fyller 61 i år. Uj  vad fort tiden går, man hinner inte ens med att gratta färdigt :)
Hur som så ska bilder få tala sitt tydliga språk om gårdagkvällens firande, men jag vill också säga att vi har ännu ett firande kvar som det inte blivit tid för och vi får se vad det blir?
 
 
 
 
 
 
 
Ja, så är det! Man blir helt knockad bara att se på matens storlek ;) Men gott var det och flera timmar tog det att få i oss det mesta, det var dock bara en som orkade med all sin mat och lite av det vi andra inte orkade. Och det var 60-åringen :)
Ha en bra söndag nu alla nära, kära och övriga!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0