I går skrev jag för tidigt ----

före innan jag såg Hjälp sökes, musikalen som Kristina Lugn gjort tillsammans med Benny och Björn. Sofia Pekkari har en av huvudrollerna och sjunger som en gud: Svarta siluetter :) Man har så olika smak - jag satt som trollbunden - käre maken sa: "jag är inte imponerad". 
Jajamen, smaken är som baken - delad :)
Ikväll har vi sett På spåret, jag kan ju inte säga att jag var i klass med vinnarna (kvinnor så klart) men jag hade i alla fall 17 p jämfört med käre makens 2!
Roger och Rasmus har varit hemma ikväll, jag blir alltid så glad "i magen"( som kära systerdotter Karolina sa när hon var liten) när jag får träffa någon av mina barn och/eller barnbarn :)
Käre bror har varit pensionär i 22 dagar och återgår nu till förvärvslivet efter önskan av arbetsgivaren :) Tänk så olika ödets lotter faller! Jag har varit pensionär i åtta år och ingen har frågat efter mina tjänster. Kan det bero på att jag var arbetsförmedlare?
Fortsatt tv: Skavlan så klart. Med samma suveräna gästsammansättning som han alltid har! Ikväll var det Gru Harlem Brundtland med son, Kristina Lugn, ------ författaren till Welcome to Sweden samt Olle Jönsson och Lasse Stefanz. Helt suveränt som vanligt!
Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0