Trettondagsafton 2014.

Vi är lite ur slag. Det har varit så otroligt roliga dagar ända sedan dagen före julafton - nu är det slut och de sista två kära har åkt hem :('
Men! Vi har ju ändå alla kvar och vi har många och vi har bara fina :) Så nu har vi satt igång med att bara vara glada. Bara liksom se till att vi gör roliga saker, förbereder för roliga saker, tvingar oss att motionera ända fram till att det blir en rolig sak, m m, m m.
Inga nyårslöften bara tacksamhet och glädje <3
 
Här närmast kameran finns han som friade i går och hon som sa ja :). Mitt emot sitter det par som vi uppmanade att sätta lite fart och bredvid dom sitter det par som förlovade sig för andra gången på julafton. Troligen för att göra avstamp och sätt fart.
Det var i alla fall en riktigt rolig fest och jag kan passa på att tacka alla ännu en gång. Och! Självklart väntar vi nu på flera roliga fester :)
Ett stort Grattis också till Kristian Magnusson och hans fina Jennie som också är nyförlovade och lyckliga. 
Om jag vore ung så skulle jag förlova mig igen med käre maken :)
 
Här kommer några till som har vissa svårigheter att sätta fart:
 
 
Sedan har vi ju som sagt var, men jag återkommer med bilder så snart jag fått chansen att fota :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha...ja, jag har slutat tjata på Prince Charming...

2014-01-06 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0