Visst var Cirka en grann schäfer och det var vår Eros med!

Det sämsta med hundar är ju deras livslängd :(
Men det finns fel hos människan med, trots den ökande livslängden - vi tappar ju minne och tänk! Blir dummare och dummare :(
Ikväll har vi tittat på Stjärnorna på slottet - som vi gjort nu ett tag. Det är faktiskt första omgången som vi ser - och det beror på att käre maken är ett Lasse Åberg-fan och jag ett Malena Ernman-fan. Och så upptäcker vi som vanligt fler andra som vi kan fana hos :) Ungefär som Så mycket bättre!
Just nu sitter jag med min fina-fina Valborg så klart vid sidan datorn - och njuter av att hon fortfarande finns kvar hos mig - trots att hon snart ska fylla 17 år!!!! Det är betydligt mycket mer än mina stackars 68 :)
Minnen är roliga :)
 
 
Det här försökte jag sätta ut på FB häromdagen, men det blev bara text- inte bild :( Så är det med en teknik man inte är kompatibel med :( 
Men här är dom - mina kära föräldrar när pappa blev avtackad för sina 32 år i företaget. Mamma var mycket stolt och det syns på henne faktiskt :)
Det här året fyllde min enda son 10 år, min äldsta dotter fyllde 20 år  och tvåan fyllde 18 år. Så det var ju ett jubileeumsår verkligen.
 
 
Tror att detta är 1982, men är inte säker. Dock vet jag helt säkert att det är min son - min Roger - och han utstrålar det självförtroende som han hade :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina mormor och morfar och fina Roger <3. Jaha...jag hade fått för mig att det var hon...eeehh...Malena Ivarsson som var med i stjärnorna på slottet? Fniss.

2014-01-18 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0