Nu är klockan sex minuter över tolv

och jag är garanterat först med att gratta syster yster på hennes 57-årsdag !!!!!
 
 
Det skiljer ungefär (vet ej exakt när kortet blev taget) 56 år på idag och på bilden!
Stort Grattis kära syster yster, vill önska dig en lika fin framtid som det varit hittills! (med tanke på vad som är och vad som väntar :)
Sedan kan jag också gratta mig själv (ingen annan lär göra det ) för idag är det exakt sex år sedan jag slutade röka!
Det är ju så: röker man får man höra åsikter om att man röker. När man slutar röka så får man inte höra något alls! Tex att man ändå varit bra som slutat röka :) hade ju varit himla kul :)
Japp, så är världen. 
Det blev inget regn och ingen åska, här är det fortfarande lika kvävande varmt och klagar jag får jag hela världen emot mig :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej
Tack för i går vi hade det mysigt
Än har det inte blivit någon bebis vad jag vet får väl höra kan jag tro
Du är en vinnare liksom jag vi vann över röken så hipp hipp hurra för oss
din vän

Svar: Du har helt rätt Lilian :) Och nu vet jag ju också att det blev en baby i natt! Ett söndagsbarn, en liten kille! Stort grattis till er alla!
Siw Gustavsson

2014-07-27 @ 07:29:34
Postat av: ove

Så klart bra att du sluta att röka, det hurrar vi för !

Svar: Tack käre bror och svägerska :)
Siw Gustavsson

2014-07-27 @ 10:31:08
Postat av: Syster yster

Tack för grattis hälsningen :-)
Och grattis till sex rökfria år. Själv är jag inne på mitt fjärde:-)
Ha en bra dag i Sverige bastun.

Kram från syster.

2014-07-27 @ 12:57:55
Postat av: Joysan

Grattis till moster på födelsedagen och grattis till ditt rökstopps sexårsdag 😊. Bäst är du!

Svar: Väldigt mycket tack min lilla kära, du kommer nog alltid att vara min lilla kära :)
Siw Gustavsson

2014-07-27 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0