Torsdag kväll - igen :)

Och hett så ini h-----e! jag har aldrig varit med om någon så långvarig värmebölja, jag har ju förstås inte heller varit så gammal tidigare och haft så mycket besvär :(
I vilket fall som helst har jag inte orkat fota, inte orkat tömma kameran, inte orkat leva eller ens andas. Men vi har ju haft kärt besök sedan i måndags, Basse och fina-fina Sara har varit hemma och det har varit himla mysig - allra helst kvällstid när det varit normal temperatur :) Mysigt, sommarkvällar, glada skratt, mycket minnen :)
Idag var vi på apoteket och in kom en kär släkting som dessutom sjöng på Joys dop, och dessutom är min Josses bästaste faster :) Och jag fick en stor KRAM, jag blev så himla glad :) :)
Nu har ju smhi lovat ännu mer sol och värme i morgon, jag vet inte om jag överlever :) 
Godnatt och sovgott alla nära o kära o alla andra. Jag önskar jag kunde få hela världen att lyssna till och säga Godnatt och sov gott istället för att skjuta och hata :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0