Nu sitter jag här och är ledsen.....

På grund av min upphetsning över Eu-valet så glömde jag totalt bort att skriva om något finare och viktigare: min Josefine fyllde år! Det känns faktiskt oförlåtligt, men jag glömde i alla fall inte att gratta henne :) 
Den 26 maj 1985 föddes våran älskade fina Josefine <3. Jag missade hennes födelse med ungefär 3 minuter och nu har jag missat hennes 29-årsdag med en hel vecka? Det känns inte bra :(
Men tack vare att hennes mor och hon firade sina födelsedagar rejält och ihop och att den kära modern tog kort så kan jag i alla fall här presentera ett alldeles färskt kort på våran fina Josse:
 
Och när man grattar så här i efterhand så är ju det fina att man VET att födelsedagsbarnen haft det jättebra tillsammans! Och det var ni verkligen värda, mina älskade ättlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0