Så mycket sol, ljus och värme!

Och massor med underbara människor som fyller år, både små och stora. Här grattar vi en liten som fyller fyra år idag, en liten vacker dalkulla vid namn Julia<3.
 
 
Den som ändå finge vara så ung och söt :)
 
Så gäller ju trädgård, kransar och betong:)
 
 
 
 
En gammal nött broderad bomullsduk, på väg till skrot, blev till denna skapelse :) Som jag faktiskt är stolt över även om jag snott själva iden!
 
   Så fortsätter kransäventyret :)
 
 
Här måste jag få visa någon som jag glömt att visa: Pyttelilla söta Betty Boop! Den jättestora ändan som skymtar bredvid tillhör den älskade "jätte"hunden Zita :=)
 

Kommentarer
Postat av: Suzanne

jättefin!! "Duken" och en jättekul idé, jag har också tänkt göra något liknande men har inte hittat "rätt" form ;))

Svar: Gammal trasig ful duk, lite finbetong som far i huset blandat till, doppa och krama några gånger, drapera över en gammal kakburk som sedan får sitta kvar som "blomfat". Det är verkligen jätteroligt att gjuta i betong :)
Siw Gustavsson

2014-06-25 @ 17:30:24
Postat av: Anonym

hej !
vilka fina grejer du trollar fram krukan blev jättefin och kransen blev bedårande söt !
nu måste jag snabba mej för jag ska åka till marika och få massage
din vän

2014-06-26 @ 07:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0