Det har inte blivit mycket sömn inatt.....

Tycker att situationen ute i världen är så otäck och att allting hårdnar. Världen känns iskall, som om det inte finns minsta empati och att alla är mer inriktade på sig själva än på att hjälpa någon annan. Och jag är jättetrött på att alla politiker hela tiden pratar om "försvar" och så taggar man mot andra hela tiden. Tacka 17 för att man då måste ha ett försvar när man gapar på folk. 
Ibland känns det som om jag vill gömma mig: sluta läsa, sluta se på tv, jag vill inte veta hur farligt samhället är!
 
Ok! Så blir det inte. Måste fortsätta med köket, där är det verkligen kaos, men skillnaden är att där har jag makten att reda ut kaoset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0