Drömmer jag eller?

Hur kan en helg gå så otroligt fort? Hur kan så mycket glädje utvinnas mitt under brinnande köksrenovering? Hur gött kan det vara att leva? Hur glad, ödmjuk och lycklig får man bli över sina barn, barnbarn och barnbarnsbarn? Över sina nära och kära?
  
De här bilderna är från gårkvällens ommöblering på pizzeria Amanda. Ikväll upprepades samma sak på restaurang Zhanjiang (före detta Bistro Corner) kan verkligen rekommenderas!
 
Här är alltså foton från kvällen på Zhanjiang. Vi har skrattat så jag hade faktiskt ont i huvudet :), men klarade mig fin-fint eftersom jag slapp vinet (var chaffis för en gångs skull)
Hem och besåg när äntligen den vackra och begåvade Sanna Nielsen vann Mellot med en helt underbar låt och en ännu bättre röst! Så himla gött det är att leva:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0