En "vanlig" torsdag i mars....

Nej, inte alls vanlig men ändå torsdag. Till att börja med kommer bilderna som jag utlovat....
 
 
 
 
 
Ja, det var vårt firande av vårdagjämningen! Och i jämställdhetens namn så valde jag ett foto av Kjell som äter, förut har vi bara visat Lilian :)
Tack kära vänner för en härlig dag och just att fira våren som är det bästa av allt! 
Det var i tisdags.
 
Idag har jag väl haft väldigt blandade känslor:
Det första, viktigaste och sorgligast var ju att vara med om AnnMaries begravning.
AnnMarie var min allra första handledare på mitt jobb. En väldigt fin människa och underbar vän. Som dessutom både delade mina spirande värdegrunder och dessutom lärde mig använda dem i mitt jobb. Så sorgligt att hon inte finns, men så underbart att hon HAR funnits och att jag har fått vara med om henne.
Dessutom så var jag på hennes begravning tillsammans med en annan god vän och god kollega som jag mer eller mindre tappat genom min långa-långa-långa sjukdomstid, men nu kunde ta upp. Det är jag tacksam för, mycket tacksam. Vänner är hårdvaluta!
 
 
 
 
 
Bilder från AnnMaries grav och från Leksbergs kyrka.
Sista gången jag var där var när vi deltog i begravningen av AnnMaries käre make, CarlOlof och första gången jag var där var när vi döpte min allra käraste och endaste son. 
Det kändes alltihop, smärtsamma och nostalgiska minnen och en påminnelse om livets snabba gång :(
Kvällen har avslutats med årsmöte i hembygdsföreningen. Jag hade min kamera med, men det blev inte något bra tillfälle att fota. Så ni får bara tro mig på mitt ord :)
God natt och sov gott!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh 😞. Nu känns det att vi inte har pratats på ett par dagar. Sorgligt med begravning men så fint skrivet att du är tacksam att du fått lära känna henne 💕

2014-03-28 @ 08:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0