Let´s Dance!!!!!

Det är helt underbart att se någon dansa så bra som Benjamin! Ok! Jag fattar att han har massor gratis eftersom han jobbat i flera år med musikaler, men! Det är väl ändå skillnad på att vara musikalartist och dansare?
ok, så klart det är ungefär som skillnaden mellan höger och vänster :) Men jag trivs väldigt bra med dans. Och så är det. 
En liten sak bara: Idag sa man på nyheterna (radio) att det var en markant ökning på de företag som ville kvalifitets-cerifiera sig som HBT-företag. Och då tänker jag osökt på den diskussion vi hade här hemma för exakt två veckor sedan: Det var hårt då och det gällde jämlikhet. Jag är ingen direkt feminist, men jag är en stelhård förespråkare för jämlikhet. Och då gäller det givetvis ALL IN. Kön, Religion, Hudfärg och allt annat som är olika! UTOM att se NED på andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0