Råkade läsa en blogg av ren tillfällighet.........

http://njutbarating.blogspot.se/ Försökte naturligtvis länka men det är ju flera veckor sedan så det minns ju inte jag. Men skriva adressen kunde jag i alla fall så om någon är intresserad så är det bara att läsa. Hur gammal man än blir så är man lika intresserad av förlossningar och små barn. Hade jag vågat skulle jag nog ha blivit barnmorska :)
 
Så till något annat:
Här i huset hurrar vi ända upp i tak!!!! Och grattar med höga brak!!!!!! Det går inte att sitta här o mumla!!!!!!!
Det ska ju höras ända till KUMLA!!!!!!!
Stort grattis käre bror, nu börjar du bli vuxen också :) Hoppas du får en bra dag, om ett par veckor kommer vi släpandes helst slut efter köksrenovering och bilrenovering. 
 
Så åter till köket.

Kommentarer
Postat av: Broder Ove

Jag är idel öra !! Tack så mycket. Välkomna snart

2014-03-03 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0