Det här är en alldeles underbar dag!

 
Och jag börjar med en bild på en av din barndoms platser, älskade min Suz, min Etta som fyller år idag!
 
 Du kan inte minnas tant Alices ställe för du var så liten och jag körde dig dit i din vagn. Tant Alice tyckte du var en underbar liten baby vilket jag bara kan instämma i.
 
 
 
 Här är två älskade som gärna hade varit med och firat dig min kära <3. Min fina bror har varit till graven idag med liljekonvaljer från Hultsjön och så gjorde han en tur till Boängen också.
Hade jag träffat dig idag så hade jag gett dig en stor kram, en vacker blomgrupp till din fina uteplats vid husvagnen :). Nu kan jag ju inte träffa dig så jag ger dig en kram i cyberrymden och även de här vackra bilderna. 
 
Samt den här fina bilden på mamma, pappa och mig som du nog aldrig sett förut men som min kusin hade med sig förra året och som min fina bror fixat in i datorn :) Ha det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Väldigt fina bilder speciellt den sista! ;))

Svar: Susanna o Magnus är Joy o Stefans bästa vänner. Två musiker som både är duktiga och jättetrevliga :)
Siw Gustavsson

2014-06-01 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0