Efter en sval och blåsig

majlördag så börjar det bli läggdags. Vi käkade grillat lammkött tillsammans med Yvonne ikväll, därefter löste vi givetvis alla världsproblem :). Tiden före middagen tillbringades till viss del på vedbacken och jag börjar känna mig riktigt nöjd med höjden i vedboden :). Mindre nöjd med att käre maken får så ont när han håller på med veden :(
 
 
Käre makens jobb.
 
 
Mitt jobb! (Klyvning alltså).
 
 
Ett annat av mina jobb: min fina fuchia som redan blommat flera veckor och som är högre än vad jag är lång.
 
    
 
Med risk för att trötta ut er så visar jag lite miniatyrbilder från ett blommande växthus. Tyvärr är det så överfullt nu så jag måste (trots frostrisken) börja ställa ut många på altanen. Det är jätteroligt men också lite jätteoroligt.
Nu är det sleepingtime.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så duktiga <3

2014-05-04 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0