GLAD och förhoppningsfull är jag ikväll!

Mariestad! Ni stod upp tillsammans med Nässjö, Karlskrona och många fler orter. Ni vände bokstavligen ryggen åt nazismen<3 Så himla fint!!! Och ni tjejer som ordnat detta, ni är verkligen underbara! Och om det är så att ni dessutom är medlemmar i FI så är det ännu mer beundransvärt eftersom ni kämpar på många fronter. Ett stort tack Mariestad och speciellt till ni tjejer som verkligen gjort något otroligt i dag.
Och det känns faktiskt bra på alla sätt ikväll, för första gången på många år är jag glad och förhoppningsfull. För första gången på många år känner jag en stor gemenskap med många andra i mitt land, vi kämpar ihop mot nazism, rasism, och vardagsrasismen. Det känns som om det börjar bli en bra känsla i just det här att kämpa tillsammans<3
 
 
 
 
Stort varmt tack Mariestad och alla ni som kämpar mot nazismen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver som en poet din vän

2014-05-06 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0