Jag tänker varje dag på min kära ängelpappa.

Men idag blir det särskilt mycket för idag skulle han ha fyllt 94 år. Och det skulle han gärna ha gjort. Han älskade livet och spjärnade emot ålderdomen väldigt länge. Speciellt våren trivdes han med och det riktigt syntes på honom hur livslusten steg som sav i kroppen :) 
Ungefär två månader före sin död så sa han till både mig och andra i familjen: "jag har haft ett så bra liv" vilket vi nu alla gläds över.
Joy! Ta fram din gitarr och spela åtminstone en låt för pappa idag, du vet hur mycket det betydde för honom. Hade det varit lite närmare så hade jag åkt till graven, men jag får nöja mig med Minneslunden i Fredsberg istället.
 
Den här bilden är från hans 60-årsdag och jag tycker han är så himla fin. Jag älskar dig pappa och saknar dig mycket. Ju äldre jag själv blir ju större blir saknaden.
 
Roger ringde just och berättade att han lagt ut en hel del kort, bl a det här kortet som kommer nu och det måste vara allra sista gången pappa var här hemma, alltså november 2005.
 
 
Gamle far och käre bror.
 
När jag ändå är i farten så stjäl jag några till från Roger, den här t e x är fullständigt unik: Roger, käre maken och fina fina Nellie :) på ett och samma kort.
 
 
Ännu en unik: Douglas som baby :)
 
 
 
Far o son <3
 
 
Mor och dotter <3 Detta är vid Mikaelas dop.
Nu vågar jag inte stjäla mer, i alla fall inte idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0