Alltså.....

jag har chattat med mitt förstfödda barnbarn - den härliga lilla speciella tjej som jag klippte av navelsträngen på! Nu väntar hon sitt första barn, en liten kille, precis som jag trodde (vad bra jag är)  och jag är så lycklig för hennes och Joakims skull, de här är så bra!!!!
 
Den bestämda lilla tjejen bakom de andra är givetvis våran Jenny! Våran vackra, bestämda, speciella Jenny! Jag kan inte alla tecken men vill ha med tecknet för kärlek :)
De övriga älskade ungarna .... kärlek ... är ju i åldersordning efter Jenny: Jenna, Robin, Joy och Mimmi!
Jag blir helt matt av så mycket glädje och kärlek.....
 
 
Välkommen till världen lilla älskade barn; jag ger dig arbetsnamnet Jejoch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0