Ibland lever den här bloggen sitt eget liv?

 I torsdags morse var det så jättefint ute när jag vaknade: Vitt av frosten, gnistrande i solen. Man blir så glad i själen av den synen. Så öppnade jag fb och blev då ändå gladare av den här synen <3
 
 
Det här skrev jag då omgående men efter förhandsgranskning så försvann alltihop. Nu idag, lördag, tänkte jag lägga in en bild på Joy, Stefan, Susanna och Mankan när de var på Hallowenpartaj i går kväll och Joy spelade zombie som stor magen: Då kom det här inlägget plötsligt tillbaka en stund, därefter borta igen ? Nu har jag skrivit om det därför att det måste ju vara världens allra sötaste lilla tös och henne vill jag ju ha i bloggen :) Däremot har jag inte lyckats med att lägga in bilden på partajandet :( Jag och datorer passar inte riktigt ihop.

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej! hennes text på magen va ju klockren hahaha

Svar: Såg du den? Var?
Siw Gustavsson

2014-11-01 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0