Novemberdis....

God morgon! Jag tänkte starta ett bättre liv, ett bara-positivt liv :) Det är Så mycket bättre som får mig att bli så positiv och det vill jag vara jämt!!!!!! 
Men jag måste få gnälla lite först: reklamen på tv har man liksom tvingats resignera inför, den är så totalt dum och förstör varenda program man skulle vilja se på reklamkanalerna. Men nu har man kommit med en ny heldum grej: är jag ute på en sida, till exempel en affär: då poppar det upp massor med reklamtryck var som helst så jag kan inte läsa det jag försöker. De här reklamtrycken måste man hela tiden trycka bort - men de kommer tillbaka lika fort. Det här irriterar mig så mycket att jag inte längre näthandlar alls! Vore kul att veta om det i vanlig ordning är jag som är överkänslig eller om fler reagerat. Så är jag sur på att det är så svårt att anmäla någon på Facebook?
 
Så nu var det klart med gnället.
Här i huset vaknade man av doften av nybakat bröd idag! Absolut inget dumt uppvanknande :)
Käre maken har dock det inte lika bra nu, han är hos tandläkaren och jag tror inte att han roar sig precis :(
Själv ska jag klä på mig och gå ut med mina vänner, stavarna. Därefter ska jag försöka få i ordning mina tusentals foton och lägga ut något roligt det lovar jag er och mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0