Vi hade kärt besök i går kväll med..........

En glad liten kille med sin pappa, Rasmus och Roger. Självklart blev det mycket tal om Maja :) och Rasmus ögon riktigt lyser av glädje över sin väntade lillasyster. Så lånade han min dator en stund och döm om min häpnad när jag såg vilken bakgrundsbild han hade lagt ut! 
 
Tidigare hade jag först en bild på Rasmus och Nellie och nu senast en bild på Joys mage :) men nu ville Rasmus ha den här bilden på Signe som jag hade låg på skrivbordet. Jag tror han längtar rejält efter Maja :)

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag tror Rasmus kommer bli en toppenbra storebror!:) riktigt fin bild på signe me hehe;)

Svar: Tror jag med, Robin. Den bilden har jag haft på skrivbordet sedan hon föddes <3
Siw Gustavsson

2014-11-20 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0