Först chocken över valresultatet....

och min egen känsla av svek mot det jag egentligen trodde på och så världens käftsmäll av Socialdemokraterna när de arrogant kör över V och än en gång flaggar och friar till de partier som i 8 års tid deltagit i Moderaternas nedmontering av skola, vård, omsorg, kommunikationer - ja, allt. Det enda vallöfte de höll med bravur var ju att ta från de fattiga och ge till de rika. Jag tror ALDRIG i hela mitt liv jag varit så besviken på ett politiskt parti som jag är nu. Glad att min kära socialdemokratiska pappa slapp uppleva denna nesa :(
 

Kommentarer
Postat av: Ove

Varför har S så svårt att få fram en bra partiledare?
Jalte-lagen?

Svar: Troligen är det så.
Siw Gustavsson

2014-09-17 @ 06:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0