Snö.

Pratade länge med min älskade tvåa i går kväll, skönt och fint. Vi har alltid varit stridbara men i olika fas :( Nu är vi i samma fas och det är helt, totalt underbart!!!
Jag kan väl i alla fall nu, så här ett helt dygn efter och när hon haft sin chans att meddela det bästa som hänt henne!.....
Joy har fött en liten dotter. En helt perfekt liten flicka (hjälp vad vi är bortskämda i den här familjen!!!) Och självklart är vi så glada .... för att allt gått bra .... för att vi fått ännu en att älska och vårda ömt ..... för att Joy fått bli mamma, något som jag själv tycker är det största i livet!
 
 
 
Där fixade datorn ett bildcollage som jag aldrig kunnat själv :)
Joy och Stefan. Helt ok idag :) och alltid <3
Joy på en liten häst! Inget vanligt, men gulligt och med en kär hälsning till Annelie, Jenny och Nellie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0