Söndag förmiddag efter mysfrukost :)

I går hade vi en genuint trevlig kväll med bästa vännerna så klart. Vi firade Lilians födelsedag tillsammans med alla hennes genomtrevliga syskon med familjer. Åt gott, pratade mycket och skrattade ännu mer. Det är verkligen en ynnest att ha goda vänner. Tyvärr var jag så inne i allt roligt prat så jag glömde att fota lite........
 
 
De här två finingarna var i alla fall med :) och hade sin lilla gullunge med sig också.
 
 
Självklart var ju de här två snyggingarna också med :)
Tack för ännu en mycket trevlig kväll kära vänner.
 
Väl hemkommen kunde jag ju inte låta bli nätet så klart. Det kunde ju ha kommit fler bilder på lite nära och kära. Vilket det också hade gjort :) + världens gulligaste sms från en av de goaste töser vi någonsin träffat. Självklart hennes familj med <3
 
Så var det ju det här också: Millie och hennes converse. Självklart har Maja med likadana men jag har tyvärr inte något kort på det.
 
 
Och här har vi verkligen Stefans dotter - dock lite argare än pappa brukar vara :)
 
 
Så slutar jag med en trött liten sötnöt: Maja Tingeling <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Det är så roligt att se alla goa å glada männesker frå töreboa:) det värmer upp lite här i det kalla norr:) krama morfar så gott från oss snart fyra på modellvägen!

Svar: Så klart Robin :) Vi kommer upp så snart ni är fyra :) Till dess skickar vi massor med kramar och kärlek!
Siw Gustavsson

2015-02-15 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0