Idag för 43 år sedan .......

föddes min son. Det var egentligen en väldig fin förlossning och den tog totalt 3 timmar. Men efteråt så hade Roger svårt att hålla rätt kroppstemperatur, han sjönk så lågt som till 35 gr och hamnade då i kuvös. Stabiliserade sig dock relativt snart och efter en vecka fick vi åka hem till två väntande storasyrror :)
 
 
 
 
 
De här bilderna är då dryga 40+ gamla och idag väntar den här lille trötte killen på att få en till liten ättelägg: en liten dotter som kan komma vilken stund som helst. Så det finns all anledning att ge dig en stor grattiskram Roger <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag tror detta är första gången som jag ser babybilder på roger å sussi å morsan, dom är ju visserligen lite större men ändå barnkort liksom:) hoppas ni har det bra i ovädret som kanske har dragit över nu men ändå:) kramkram

Svar: Problemet har ju varit att bilderna finns i gamla album - alltså faktiska album:) Men min kära bror har ju hjälpt mig så att en del av bilderna numera går att nå via cyberrymden :)
Siw Gustavsson

2015-01-22 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0